کد خبر: ۵۳۲۰۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۰۸ آذر ۱۴۰۲
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه، هشتم آذر با ۲۸ هزار و ۴۹۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲‌ میلیون و ۶۰ هزار و ۳۳۷ واحدی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایرنا، امروز در معاملات بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۱ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال معامله شد.

فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۳۶۸۶ واحد، سرمایه‌گذاری‌غدیر(هلدینگ‌ (وغدیر) با ۱۷۶۲ واحد، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ (فملی) با ۱۵۵۵ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۱۳۲۱، گروه مپنا (سهامی عام) (رمپنا) با ۱۲۹۵ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

گسترش‌سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو (خگستر)، تولیدی‌ کاشی‌ تکسرام‌ (کترام)، بانک تجارت (وتجارت)، ذوب آهن اصفهان (ذوب)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، ایران‌ خودرو (خودرو) و سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.

شاخص فرابورس نیز امروز با ۱۹۵ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۳۱۰ واحد رسید. در این بازار بیش از چهار میلیارد و ۸۲۷ میلیون برگه سهم و اوراق مالی داد و ستد شد.

نمادهای «خاور، آریا و وسپهر» بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند و نمادهای« فصبا و کرمان و وسپهر» پرتراکنش‌ترین نمادهای این بازار بودند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها